Payroll, HR Tech en advies

Waarde toevoegen met Smart HR

Vanuit de passie voor HR én Tech zijn wij intrinsiek gedreven ‘Smart HR Ambassadeurs’. Zo leveren wij vanuit Vanhier HR Services een interessante bijdrage aan nieuwe inzichten, kennis, ervaring en ideeën. Wij begeleiden en ondersteunen je in de transitie van data entry naar data control. Ofwel met Smart HR een organisatie opzetten waarin goede resultaten en werken met plezier hand in hand gaan. Daar staan wij voor.

Vanuit Vanhier HR Services zien we een weg vooruit voor een invulling van een HR-rol die een fundamentele nieuwe manier van denken vereist over wat HR doet en hoe de werkzaamheden van HR zijn ingeregeld om te presteren. Of zoals Vanhier HR Services het graag wil noemen: Smart HR!

De BHAG (ofwel de stip aan de horizon) van Vanhier HR Services is om de tijdrovende en ingewikkelde (administratieve) processen vanuit HR professioneel/efficiënt te managen met Smart HR. Dit doen wij met behulp van onze unieke software (geautomatiseerde digitale oplossingen voor W&S, contract generatoren, functioneren- en beoordelen etc.) gebaseerd op onze “drie pijlers van Smart HR”. Lees meer over onze visie in onderstaande blogs.

Payroll en HR Tech & Advies is een van de specialiteiten bij Vanhier HR Services BV. Wij bieden innovatieve en slimme HR Tech oplossingen om de dagelijkse payroll en personeelsadministratie te automatiseren. Door het automatiseren van de dagelijkse HR en payroll administratie maakt u tijd vrij voor goed HR- en loonadvies. Vanhier helpt u het verschil te maken met innovatieve Tech oplossingen! De techniek is al veel verder dan u misschien denkt.

ROI (Return on Investment) – calculator na implementatie van onze HR Tech oplossingen

Bekijk zelf hoeveel geld je zou kunnen besparen door de dagelijkse payroll en personeelsadministratie te automatiseren met de innovatieve en slimme HR Tech oplossingen van Vanhier HR Services.

Klik hier om te weten hoeveel je met onze HR Tech oplossingen kunt besparen!

Voor vragen, een offerte of een kennismakingsgesprek bel met Huibert de Potter,
Partner 00 31 (0)6 – 15 87 83 87.

Payroll & HR Tech

Wie personeel in dienst heeft, merkt hoeveel werk daarbij komt kijken. Loonstroken, het opmaken van arbeidsovereenkomsten, de juiste premies/loongrondslagen en functioneringsgesprekken om er maar een paar te noemen. Voor al deze werkzaamheden hebben wij innovatieve en slimme Payroll en HR Tech oplossingen die heel veel tijd bespaart. Zo houdt u kostbare tijd over.

Samen met u onderzoeken wij wat u zelf wilt doen en wat u wilt outsourcen en digitaliseren. Wij implementeren en adviseren, volgens een duidelijk implementatie plan, samen met u onze HR Tech oplossingen welke bij uw onderneming past. Wij verrassen onze klanten dagelijks met onze innovatieve oplossingen tegen hele aantrekkelijke tarieven.

HR, salaris en juridisch/arbeidsrechtelijk advies

Klanten voor wie wij de Payroll en HR Administratie hebben geautomatiseerd, ondersteunen en adviseren wij vaak ook op juridisch en HR gebied. We hebben immers inzicht in alle data, specialisten in eigen dienst en beschikbaar wanneer u ons nodig heeft.

Wij verzorgen daarnaast:
– In-House HR en Payroll, onze adviseurs werken bij u op locatie. Wij nemen alle werkzaamheden over. Ook op tijdelijke (interim) basis,
– Recruitment, op basis van uw profiel gaan wij voor u op zoek naar uw nieuwe  medewerker,
– Juridisch advies, reorganisaties of ondersteuning bij cao onderhandelingen. Ook het opstellen van een specifieke ondernemings cao doen wij graag.
– HR Data Science, HR en loonheffingen analyses en budgettering. Wij hebben hier prachtige software voor,
– HR Audit, wij auditen uw organisatie op alle facetten in ons vakgebied. Waar staat u, wat zou slimmer en efficiënter kunnen. Bent u compliant aan de huidige arbeids- loonheffingen wetgeving?

Recente berichten

Verlenging termijn aanvraag verblijfsdocument Britten

Britten, die voor het einde van de overgangsfase op 1 januari 2021 van de Brexit in Nederland waren ingeschreven en in Nederland wonen, hebben tot 1

Schadevergoeding UWV na onterechte loonsanctie

De werkgever is verplicht het loon van een werknemer tijdens diens arbeidsongeschiktheid door te betalen gedurende maximaal 104 weken. Het UWV kan de

Transitievergoeding na eerdere beperking arbeidsduur door ziekte

Bij de beëindiging van een arbeidsovereenkomst op initiatief van de werkgever is de werkgever verplicht om de werknemer een transitievergoeding

Waarom Vanhier?

Persoonlijke benadering

Voor al uw zaken een vast Vanhier-contactpersoon. Iemand die u en uw onderneming door en door kent.

Altijd dichtbij

Een adviseur bij u om de hoek, dat is efficiënt en plezierig. En wij snappen de lokale cultuur van uw bedrijf.

Online gemak

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Met onze digitale oplossingen 24/7 zicht op alle personeelsgegevens.
Inloggen
Coronavirus

Bekijk hier de laatste nieuwsberichten omtrent het Coronavirus.

Thuiswerken

Onze medewerkers werken zoveel als mogelijk vanuit huis om de kans op verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan. Uiteraard blijven wij voor u goed bereikbaar via alle beschikbare communicatiemiddelen.

Voor vragen over maatregelen die wij gezamenlijk met u kunnen nemen die betrekking hebben op het Coronavirus kunt u ons ook bereiken via ondernemersdesk@vanhier.nl. Onze kantoren zijn open, maar werken met een minimale bezetting.

Afspraken laten wij plaatsvinden via een online oplossing.