HR Office Assistent (40 uur) Heiloo

Als HR Office Assistent binnen de stafafdeling bij Vanhier krijg je de mogelijkheid om mee te groeien met een ambitieus team binnen een snel veranderende branche. Dat doe je in een dynamische organisatie met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

De functie in het kort

Als HR Office Assistent heb je naast een vakinhoudelijke rol voor HR taken een sterk professionele houding. Vanhier is een organisatie die bouwt op haar innovatieve IT infrastructuur. In deze rol verzorg je de HR administratie voor onze organisatie en bied je brede ondersteuning op gebied van Officemanagement. Je werkt vanuit de locatie in Heiloo als onderdeel van het staf team. Wij werken op met de HR-systemen Nmbrs en Daywize. Daywize is een systeem dat nog breder geimplementeerd moet worden en daarbij wordt jij onderdeel van het projectteam. Je verwerkt mutaties in de systemen t.a.v. onder andere arbeidsovereenkomsten, in-, door-, en uitstroom. Daarbij fungeer je als 1e aanspreekpunt voor HR-gerelateerde zaken voor o.a. de manager bedrijfsvoering, medewerkers en managers. Je meldt nieuwe medewerkers aan in de HR-systemen en verzorgt VOG-aanvragen. Samen met de andere staf collega’s sta je voor kwaliteit en servicegerichtheid. Binnen het team is iedereen zelfstandig in de uitvoering van zijn/haar werkzaamheden. Ter ondersteuning van het kantoor verzorg je office ondersteunende taken als het beheer van het centrale contractenregister van leveranciers en ondersteun je de manager bedrijfsvoering bij organisatie brede activiteiten.

Hoe je werkplek eruit ziet

Vanhier heeft vier vestigingen in Noord Holland: Heiloo, Haarlem, Amstelveen en Zaandam. De stafafdeling wordt aangestuurd vanuit de vestiging Heiloo. Vanhier Heiloo is geheel ingericht in de Vanhier-huisstijl. Je kunt plaatsnemen achter een zit-sta bureau voorzien van de nieuwste technologie.

Over Vanhier

Het beste uit de onderneming van je klanten én jezelf halen, dat is waar Vanhier voor staat. Vanhier combineert de brede vakkennis van een grote organisatie met meerdere afdelingen als audit, samenstel, fiscaal, HR en advies, met de persoonlijke aandacht van een kleinschalig kantoor. Onze klanten variëren enorm: van handels- tot softwareondernemingen, van stichtingen tot goede doelen, zowel controleplichtig als vrijwillig.

Wat wij jou bieden

– Uitgebreide studiemogelijkheden waarbij we studiekosten volledig vergoeden

– 28 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband + 2 extra vakantiedagen bij geen ziekmelding gedurende het jaar

– Een laptop en mobiele telefoon

– Een reiskostenvergoeding per kilometer of een vaste vergoeding voor het openbaar vervoer

– Een tijd-voor-tijd regeling waarbij we gemaakte overuren in tijd compenseren of eventueel uitbetalen

– Een gedegen pensioenregeling

– Een net vernieuwde werkomgeving in de Vanhier-huisstijl, met sta-zit bureaus voorzien van de nieuwste technologie

– Elke dinsdag een gezamenlijke lunch op de verschillende vestigingen

– Gedurende het jaar diverse uitjes en events

Werken bij Vanhier betekent dat je volop kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen, waarbij wij kijken naar jouw talenten en mogelijkheden. Onze samenwerking is informeel en met korte lijnen, zowel binnen de samenstelpraktijk als met de andere afdelingen. Er is voldoende kennis en kunde in huis om jou te helpen groeien. Tevens nemen wij onze ambities serieus en focussen daarom op de technieken van de toekomst, wij vinden het belangrijk dat medewerkers goed met allerlei IT-tools om kunnen gaan. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers van deze ontwikkelingen op de hoogte zijn middels trainingen en cursussen en deze leren te gebruiken.

Waar we naar op zoek zijn

Jij krijgt energie van het doorvoeren van vernieuwingen. Ben jij een echte HR Office assistent en weet je als geen ander vanuit HR Office support de interne klanten te ondersteunen, dan zijn we op zoek naar jou! Je beschikt over relevante kennis en ervaring op het vakgebied en de daaraan gerelateerde wet- en regelgeving. HR-processen kennen voor jou geen geheimen. Daarbij heb je een divers takenpakket en draag je zorg voor een optimale afhandeling van diverse administratieve taken. Denk hierbij aan het maken van diverse contracten, personeelsadministratie bijhouden, huisvesting, wagenparkbeheer en ad hoc zaken.

Wat je nodig hebt in de functie

De ideale kandidaat voor de functie voldoet aan de volgende eisen:
– Je hebt een diploma op gebied van HR/office ondersteuning
– Werkervaring in een soortgelijke functie
– Goede communicatieve vaardigheden
– Je werkt accuraat
– Je werkt graag samen in een team en hebt ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen
– Je bent leergierig en durft vragen te stellen

Interesse?

Wil je een afspraak maken of heb je vragen over Vanhier? Bel met of app naar Leonie Jongsma, Manager Bedrijfsvoering, op 06 33 32 05 95.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Share this

 

Altijd dichtbij
Met vier vestigingen in de buurt zijn de adviseurs van Vanhier bereikbaar voor elke ondernemer met ambitie en goede ideeën.
Ervaren adviseurs
Jonge professionals werken bij ons optimaal samen met ervaren vakmensen. Dit levert een ideale mix van kwaliteit op.
Efficiënt
Alle kennis is één organisatie, intelligente digitale oplossingen en een sterk internationaal netwerk achter de hand.
Zit er geen passende vacature tussen? Stuur een open sollicitatie en wie weet vinden we een functie!
Inloggen